Tøm listen

Er du sikker på, at du vil tømme listen?
Ordrelinjer:
0

Tøm indkøbsliste

Du har 0 varelinjer i din indkøbsliste.
Er du sikker på, at du vil tømme din indkøbsliste?

Din indkøbsliste

Forsøg igen. – Noget gik galt, da priserne skulle hentes. Forsøg igen

Din indkøbsliste er tom

Koordinator med administrative opgaver

Til vores afdeling i Aarhus søger vi en koordinator, der kan varetage opgaver i forbindelse med vores produktion og salg af kølemidler.

Ahlsell er en af Danmarks førende leverandører af produkter indenfor køl og vi har afdelinger i Brøndby, Aarhus, Kolding og Aalborg.

I Aarhus håndterer vi årligt 150-200t kølemiddel og har 35-40.000 flasker i omløb hos vores kunder fordelt i Danmark og Norden. Derudover har vi salg direkte til vores kunder fra butikken ligesom vi også distribuerer varer til kunderne fra lageret.

Der vil være opgaver af administrativ art eks. varetagelse af den daglige drift af huset, koordinering af salg og forsendelse til vores depoter samt overblik og styring af vores flaskeflow inkl. varetagelse af månedlig lejeafregning med vores kunder.

Derudover skal du koordinere tilsynet med alt teknisk udstyr i huset og bl.a. sørge for indberetning af ferie og fridage samt lignende daglige opgaver.

Du vil referere direkte til vores Kontorleder

Hvad er det, som vi sætter pris på?

Din personlighed og engagement.

En struktureret tilgang til opgaver og at du ikke er bange for at påtage dig nye opgaver.

En god blanding af ambition, drive, holdånd og godt humør.

Gode sprogkundskaber i engelsk og kendskab til svensk. Koncernens hovedsæde er placeret i Sverige.

Godt kendskab til Officepakken – ikke mindst Excel!

 Hvad kan vi så tilbyde dig?

Et spændende job i en virksomhed, hvor kvalitet, trivsel, udvikling og effektivitet er i højsædet. Du får gode og engagerede kolleger – ikke bare i Aarhus, men også i vores afdelinger i Brøndby, Kolding og Aalborg.

Vi lever efter vores værdier: Åbenhed, enkelthed og ansvarlighed. Derudover kan vi tilbyde flere personalegoder, blandt andet massageordning og sundhedsforsikring.

Arbejdstiden vil være 8-16 (15.30) og løn efter aftale.

 

Hvornår vil vi så gerne arbejde med dig?

Vi ønsker stillingen besat fra 1. december og vi vil løbende behandle ansøgningerne og indkalde til samtaler.

 Hvad skal du så gøre?

Ansøg nu! Send din ansøgning samt CV til vores Kontorleder Lene Holmboe Sørensen – lene.sorensen@ahlsell.dk

 

Ahlsells unikke kundetilbud giver professionelle fagmænd adgang til et omfattende udvalg af produkter og relaterede tjenester indenfor vand og spildevand, varme og sanitet, ventilation, isolering, elektricitet, køling, konstruktion, værktøj og forsyninger samt personlige værnemidler. Ahlsell Koncernen omsætter for ca 31 milliarder SEK, og findes i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Estland, Polen og Rusland.

– Meddelelse fra Ahlsell

Javascript er fravalgt i din brower. For fuld funktionalitet, anbefaler vi, at du aktiverer javascript Aktivere javascript

– Meddelelse fra Ahlsell

Cookies er inaktiv. For at siden skal kunne vises korrekt, skal webbrowseren tillade cookies Tillad Cookies.