Ekstra information til Saniståls aktionærer vedr. Saniståls generalforsamling den 26. marts 2020

Aalborg, den 11. marts 2020

Til Saniståls aktionærer,

På grund af Coronavirus-situationen udsender vi denne ekstra information til vores aktionærer, der ønsker at deltage på Saniståls generalforsamling den 26. marts 2020 kl. 14.00 på Comwell Hvide Hus, Aalborg.

Medmindre der kommer et offentligt påbud om, at man ikke må samles, heller ikke ved mindre forsamlinger, har vi pt. til hensigt at holde generalforsamlingen som planlagt. Men, vi ønsker naturligvis ikke at udsætte vores aktionærer og medarbejdere for unødig risiko, og vi vil derfor hele tiden holde øje med situationen og agere ud fra den.

Vi har dog foretaget en lille ændring i forhold til vores invitation, hvor vi skriver, at vi efter generalforsamlingen vil være vært ved et let traktement. På grund af situationen omkring Coronavirus-smitte har vi valgt at annullere dette. Der vil i stedet være kaffe og kage ved ankomst, som er anrettet på borde, som aktionærerne bliver placeret ved. (2-mands skoleborde med god afstand imellem).

Hvis du allerede har tilmeldt dig og bedt om at få adgangskort, men alligevel ikke ønsker at deltage på grund af Coronavirus-situationen, vil vi af hensyn til det praktiske meget gerne høre fra dig på telefon 9630 6162 eller på e-mail dch@sanistaal.dk

Sanistål A/S

På bestyrelsens vegne