Sanistål udnævner ny M&A Direktør

Sanistål har udnævnt Uffe Iversen til ny M&A Direktør. Han kommer til at stå i spidsen for opkøb og fusioner i forbindelse med virksomhedens ambitiøse vækstplaner i de kommende år.

Efter Sanistål i januar blev en del af Ahlsell Group, er virksomheden i fuld gang med at gøre virksomheden endnu mere relevant for både eksisterende kunder og nye kundesegmenter.

Den planlagte vækstrejse vil blive understøttet af en række opkøb og fusioner, som Uffe Iversen som M&A Direktør får det øverste ansvar for i både Danmark og Baltikum.

Uffe Iversen blev hentet til Sanistål i maj 2020 som økonomidirektør (CFO), og han har spillet en afgørende rolle i forbindelse med Ahlsells køb af Sanistål.

”Da Uffe kom til Sanistål, var det med et klart mandat fra bestyrelsen om at sikre et salg af virksomheden. Det har han til fulde leveret på. Nu skal Uffe stå i spidsen for en række spændende opkøb, og det ser jeg personligt rigtig meget frem til,” siger Claudio Christensen, der er CEO i Sanistål og landechef i Ahlsell Danmark.

Uffe Iversen er HA-jur fra Aarhus Universitet og har en MBA fra Erasmus University i Rotterdam. Før han kom til Sanistål, var han CFO og direktør i SSG Group, som han var med til at gøre til en af Nordens førende udbydere af skadeservice netop via opkøb og ekspansion i Norge og Sverige.

Kontaktperson:

Uffe Iversen, M&A Direktør, tlf.: 21 25 63 46