EasySupply består af et to-kassesystem med delvist automatiseret bestilling af forbrugsvarer – også kaldet C-varer. Du kender dem måske under andre termer, men uanset begrebet, så dækker det over alt fra boltevarer, befæstelse og fittings til handsker, værktøj og kemikalier – kort sagt alle de varer, der understøtter kernedriften i jeres virksomhed.
Når en kasse med forbrugsvarer er tom, tager medarbejderen blot det kort, der ligger i bunden af kassen og lægger det over i postkassen på siden af reolen, går tilbage til hylden og flytter den fyldte kasse, der står bagved, frem, så den er klar til brug. Vores merchandisere sørger for resten, og I er sikre på altid at have de rette forbrugsvarer på lager.
-Nem håndtering af forbrugsvarer.
-Frigjort tid hos dine medarbejdere.
-Spar penge på processer som ordrehåndtering, varehåndtering, bestilling, fakturering og anden administration.
-Mindre lagerbinding.
-Øget kontrol og kontinuerlig tilpasning af bestillingsmængder.
-Reduktion af svind.
-Brugbar og databaseret viden og statistik.
-Fuldstændigt overblik over dine forbrugsvarer.