Hvordan fungerer det?

EasySupply består af et to-kassesystem med delvist automatiseret bestilling af forbrugsvarer – også kaldet C-varer. Du kender dem måske under andre termer, men uanset begrebet, så dækker det over alt fra boltevarer, befæstelse og fittings til handsker, værktøj og kemikalier – kort sagt alle de varer, der understøtter kernedriften i jeres virksomhed. 

Når en kasse med forbrugsvarer er tom, tager medarbejderen blot det kort, der ligger i bunden af kassen og lægger det over i postkassen på siden af reolen, går tilbage til hylden og flytter den fyldte kasse, der står bagved, frem, så den er klar til brug. Vores merchandisere sørger for resten, og I er sikre på altid at have de rette forbrugsvarer på lager.

id4074_3 step_content_580x145px_aug21-2

Fuld integration - også digitalt

Lagerstyringskonceptet EasySupply er naturligvis fuldt integreret i vores webbutik og logistik. Det betyder blandt andet, at du får adgang til et detaljeret dashboard med oversigt over forbruget, hvilket I som virksomhed har mulighed for at inddrage i jeres strategiske overvejelser.

EasySupply kan med fordel kombineres med et af vores øvrige lagerstyringskoncepter såsom StockMaster.

Fordele med EasySupply

-Nem håndtering af forbrugsvarer.

-Frigjort tid hos dine medarbejdere.

-Spar penge på processer som ordrehåndtering, varehåndtering, bestilling, fakturering og anden administration.

-Mindre lagerbinding.

-Øget kontrol og kontinuerlig tilpasning af bestillingsmængder.

-Reduktion af svind.

-Brugbar og databaseret viden og statistik.

-Fuldstændigt overblik over dine forbrugsvarer. 

Fuld integration – også digitalt Lagerstyringskonceptet EasySupply er naturligvis fuldt integreret i vores webbutik og logistik. Det betyder blandt andet, at du får adgang til et detaljeret dashboard med oversigt over forbruget, hvilket I som virksomhed har mulighed for at inddrage i jeres strategiske overvejelser. EasySupply kan med fordel kombineres med et af vores øvrige lagerstyringskoncepter såsom StockMaster.