Hvordan fungerer det?

EasySupply Instant er den perfekte løsning til dig, der gerne vil hurtigt i gang og have en løsning, der både gør genbestillingen af varer hurtigere og samtidig gør det nemmere at finde varerne på lageret eller i servicebilen.

Hvorfor vælge EasySupply Instant?

-Hurtig og nem genbestilling af de varer, du bruger mest.-
Bedre overblik - både i bogholderiet og på lageret.

Rekvisitionsnummer og lager-ID føjes automatisk til de fakturaer, der er knyttet til dit EasySupply. På den måde kan du hurtigt søge de rette fakturaer frem i både dit eget og vores bogholderisystem. 

-Kan skaleres alt efter ønsker og behov.-
Servicen er gratis.

Det eneste du skal betale for, er kasser, reoler og labels, hvis du vælger at købe disse i webbutikken.

-Hurtig implementering på egen hånd
-Reduceret lagerbinding
-Kan etableres enten på lager, værksted eller direkte i lastrummet i servicevognen