Velkommen til Ahlsell Danmark

Vi gør det nemmere at være professionel

Til alle jer der arbejder med at fremstille, installere, bygge, reparere og vedligeholde: Tusind tak! Uden jeres indsats ville Danmark ikke hænge sammen – så vi synes vi kun, det er på sin plads, at vi som samarbejdspartner også gør det lidt mere ligetil at være jer.


Derfor er vores produkter lette at finde og få leveret – uanset om du handler på nettet eller i en af vores døgnåbne butikker. Vores medarbejdere forstår dine udfordringer og ved lige hvad du er på jagt efter. Så du hurtigt kan komme både ind i og ud af røret. Enkelt og sikkert.

Derfor elsker vi at sætte os ind dine behov og udfordringer – og skabe værdi med det samme. Jo mere komplekse dine opgaver er, jo mere ukompliceret og åbent skal vores samarbejde være. Det vigtigste for os er, at dine planer kan føres ud i livet, så du kan holde, hvad du har lovet.

Og derfor tager vi som din faglige allierede ansvar for at hjælpe dig i en verden, hvor den eneste konstant er forandring. Med vores leverandører i ryggen er vi altid på forkant, så vi sammen med dig kan reagere på ændrede krav og nye regler – og gøre smartere processer og bæredygtige muligheder til ny vækst.

Hjertet i vores forretning er et enormt produktsortiment. Men pulsen der får kredsløbet til at fungere er en lang række ydelser, som ikke kan pakkes på en palle, men alligevel spiller en vigtig rolle. Smart levering, intelligente lagerløsninger, digital planlægning, personlig vejledning og her-og-nu reparation er således gode eksempler på, hvordan vi hver dag over hele landet anstrenger os for at gøre vores, så du får lidt lettere ved at gøre dit.

Ahlsell er det, du skal bruge i dag og i fremtiden.

 

 

 

Markedsleder i Sverige

 

 

Vores forretningsmodel

 

 

 

Vores værdier

 

 

Fakta

Kort og godt

Komplet sortiment og effektiv samhandel

Vi har et komplet varesortiment, som vi kontinuerligt afstemmer til vores forskellige kundekategorier. Vi er tilgængelige døgnet rundt og sikrer en effektiv samhandel med vores kunder både digitalt, gennem direkte kontakt igennem vores sælgere og i butikker. 

Optimering via digitale services

Opnå målbar effektivisering af dit vareflow og dine processer med vores intelligente lagerløsninger.

Vi har også en lang række digitale services, som gør det nemt og effektivt at handle hos os. Ved hjælp af eksempelvis appen Scan & Go, Projektmappen eller Track & Trace gør vi det nemt for kunderne selv at klare tingene online. Vores varehåndteringsservices, som eksempelvis tidsleveringer, CustomKit, Geoposition og FlexBox sikrer, at kunderne får varerne hurtigt og præcis, hvor de skal bruge dem.

Viden, som gør forskellen

Vi har et stærkt team af medarbejdere med stor viden om kunder, brancher og produkter. Indsigt i kundernes forretning gør, at vi kan tilføre værdi og give kunderne vejledning og sparring og derved bidrage til udvikling af deres forretning og konkurrencekraft.

Værdiskabende samarbejde

Gennem vores kompetente sourcing setup, og et tæt samarbejde med producenter og leverandører, hvor vi udveksler viden og finder nye løsninger sammen, sikrer vi kunden de mest konkurrencedygtige kvalitetsprodukter. Vi skaber værdi for vores leverandører, når vi markedsfører, promoverer og sælger deres varer.