Digitalisér dine indkøb og spar tid Vores specialister kan hjælpe dig i gang med Digital Samhandel. Med elektronisk overførsel af dokumenter (EDI) slipper du for tastearbejdet og undgår, at papirarbejdet hober sig op og samtidig minimerer risikoen for manuelle fejl. Uanset hvilket ERP system I har, sikrer vi en automatisk udveksling af elektroniske dokumenter som eksempelvis ordrer, ordrebekræftelser, leveringsadviseringer, fakturaer og varedatafiler.

Sådan fungerer digital samhandel

Ordre

Bestil varer hos os uden at forlade dit eget ERP system og dan en ordre baseret på dine egne varedata. Du minimerer risikoen for fejl sammenlignet med den manuelle bestilling, og behandlingstiden af din ordre bliver kortere.

Ordrebekræftelse

Modtag automatisk ordrebekræftelser, så du kan ajourføre dem med din indkøbsrekvisition samt opdatere leveringsdato og priser.

Leveringsadvisering

Oplysninger om levering opdateres direkte i dit økonomisystem.

Faktura

Den elektroniske indlæsning sparer tid på håndtering af fakturaer i dit bogholderi.

Varedatafil

Du får adgang til vores produktdata, billed- og produkt-URL samt priser på udvalgte varegrupper, så du altid har opdaterede informationer.

Bliv kontaktet

Hør mere om, hvordan vi kan integrere med jeres ERP system