Hvordan fungerer det?
EasySupply består af et to-kassesystem med delvist automatiseret bestilling af forbrugsvarer – også kaldet C-varer. Du kender dem måske under andre termer, men uanset begrebet, så dækker det over alt fra boltevarer, befæstelse og fittings til handsker, værktøj og kemikalier – kort sagt alle de varer, der understøtter kernedriften i jeres virksomhed.
Når en kasse med forbrugsvarer er tom, tager medarbejderen blot det kort, der ligger i bunden af kassen og lægger det over i postkassen på siden af reolen, går tilbage til hylden og flytter den fyldte kasse, der står bagved, frem, så den er klar til brug. Vores merchandisere sørger for resten, og I er sikre på altid at have de rette forbrugsvarer på lager.
Fuld integration - også digitalt
Lagerstyringskonceptet EasySupply er naturligvis fuldt integreret i vores webbutik og logistik. Det betyder blandt andet, at du får adgang til et detaljeret dashboard med oversigt over forbruget, hvilket I som virksomhed har mulighed for at inddrage i jeres strategiske overvejelser.
EasySupply kan med fordel kombineres med et af vores øvrige lagerstyringskoncepter såsom StockMaster.