OBS: Det er pt. ikke muligt at oprette nye leveringsadresser i webshoppen. Tag fat i din sælger for hjælp.

Easysupply smartbutton

Easysupply smartbutton

Så let som et tryk på en knap

EasySupply er dit smarte lager med forbrugsvarer. Vi sætter varetilgængelighed først og giver dig simpel genbestilling og minimal administration med EasySupply SmartButton.

Digitalisér og optimér dit lager

Er varetilgængelighed altafgørende for jeres forretning? Skab et overblik og sikre jer, at de rigtige vare er tilgængelige når og hvor I skal bruge dem. Ved at reducere de manuelle processer undgår I samtidig mange af de gængse fejl.

Fordele med EasySupply SmartButton

-Fuld varetilgængelighed 
-Simpel og nem genbestilling, inden du løber tør 
-Reduceret tidsforbrug på indkøb, håndtering og administration
-Reduceret lagerbinding
-Færre administrative opgaver 
-Fleksibel genbestilling og hurtig levering 
-Skalérbar løsning tilpasset jeres behov
-Løbende dataindsamling til lageroptimering
-Informativt display med produktinformationer, genbestillingsmængde og dato 

FAQ

FAQ

Hvor og hvornår bliver mine varer leveret, efter jeg har foretaget genbestilligen?

Kan ordrebekræftelser og fakturaer overføres elektronisk til mit sagsstyringssystem?

Hvor kan jeg oprette et EasySupply lager?

Hvem kan foretage en genbestilling?

Bliv kontaktet

Hør mere om, hvordan vi kan etablere et Easysupply-lager hos dig

*Udfyld kun CVR hvis du ikke allerede er kunde hos Ahlsell

 

 

 

Har du brug for hjælp?

Kontakt support

96 20 45 30

scm.konceptsupport@ahlsell.dk