Giv adgang til boligen via din smartphone med Danalock

Giv håndværkeren adgang til huset, se når børnene kommer hjem fra institution eller send en kode til dine sommerhuslejere, så de kan låse sig ind. Med Danalock fra Salto behøver man aldrig mere spekulere på, om man huskede at låse. Man kan styre det hele fra mobilen.

Smarte, elektroniske låse bliver stadig mere almindelige og populære hos de private forbrugere. Med Danalock fra Salto er Carl F og Sanistål kommet forbrugerne i møde i denne kategori.

Danalock er en motoriseret vrider, der drives af batterier. Dens smarte egenskaber kommer forbrugeren til gode i form af større sikkerhed sammen med øget fleksibilitet og bevægelsesfrihed - den kan nemlig styres og overvåges via mobilen.

Herfra kan man låse op og i, sende og administrere adgangskoder, og i øvrigt se hvornår låsen bliver brugt.

 

Brugbar for mange forskellige kunder

Det er stadig muligt at bruge vrideren manuelt. Her adskiller Danalock sig ved, at vriderens motor hjælper til med at afslutte et vrid, hvilket kan være gavnligt for mennesker med nedsat kraft i hænderne.

Som en ekstra feature lyser låsen enten rødt eller grønt, så man får vished om hvorvidt døren er åben eller låst.

Låsen og de mange fordele kommer et bredt spænd af forbrugere til gode, hvad enten der er tale om sommerhusudlejere, der skal låse en specifik lejer ind i huset; virksomhedsejere, der vil kontrollere hvem der kommer; forældre, der vil se, om deres barn er kommet hjem fra institution eller blot den glemsomme type, som kan tjekke, om døren nu også blev låst.

Designet er enkelt og nydeligt, og passer derfor ind mange steder.

 

Nem installation

Installationen er nem, og kræver blot en skruetrækker og to tænger. Der medfølger ligeledes en guide med både tekst og billeder, så du er helt sikker på, at låsen er monteret korrekt.

Den monteres ligeledes nemt i hullet, hvor der før sad en almindelig vrider.

 

Danalock V3

> Batteridrevet elektronisk vridelås

> Kan styres via en app med mobilen

> Kan give besked, når låsen bruges

> Låsen monteres, hvor vrideren sad

 

Læs mere og køb Danalock V3 her >>

Dato: 08. januar 2018

Andre artikler

Wavin Sentio SRT – Smart Radiator Termostat
01. oktober 2025
Wavin Smart Radiator Termostat (SRT) er den seneste tilføjelse til vores Sentio gulvvarmeprogram. Sammen med Sentio styreenheden gør den nye radiatortermostat intelligent zonekontrol af radiatorer mulig – alene eller sammen med rumtermostater. De mange anvendelsesområder gør radiatortermostaten til en enhed, der passer til en lang række byggeprojekter – renovering som nybyg.  
Wavin Sentio SRT – Smart Radiator Termostat
Wavin All Inclusive – gratis service
01. oktober 2025
Med Wavin All Inclusive undgår du besværet med at bestille og sammensætte de rette komponenter. Alle dele leveres forudkodede og forbundne, så du modtager et komplet, brugsklart system, der fungerer, så snart den sidste rumtermostat er monteret. Med Wavins gratis All Inclusive-løsning leveres alle dele forudkodede og forbundne, så du modtager et komplet, brugsklart system, der fungerer, så snart den sidste rumtermostat er monteret. Det sparer dig værdifuld tid til dit næste projekt og minimerer risikoen for fejlkodninger på stedet.
Wavin All Inclusive – gratis service
Ifö gør det nemt at vælge det rette væghængte toilet
01. oktober 2025
Nordens ældste og mest anerkendte brand indenfor toiletter, Ifö, udvider den populære Spira serie med to nye væghængte modeller, så serien nu omfatter i alt 4 forskellige modeller: Ifö Spira Classic, Ifö Spira Style, Ifö Spira Modern og Ifö Spira Art. Med de fire varianter, bliver det fremover mere enkelt at vælge det rette toilet til opgaven i forhold til pris, design og installation.
Ifö gør det nemt at vælge det rette væghængte toilet
Nichlas’ første 6 måneder: Samme Ahlsell – men med mere at tilbyde
01. oktober 2025
Da Nichlas satte sig i stolen som salgschef for køleteknik i Ahlsell i maj, var hans første fokus klart: at lytte til kunderne og forstå hvordan vi kan bakke op omkring deres forretning. ”Kunderne skal mærke, at vi forstår deres hverdag” ”Jeg har brugt mine første måneder på at komme tæt på både køle- og VVS firmaerne. Jeg vil gerne forstå, hvad der fungerer, og hvor vi kan gøre en forskel. For mig handler det om, at kunderne skal opleve, at vi forstår deres udfordringer – og står klar med løsningerne,” fortæller Nichlas. Samme tryghed – mere at vælge imellem ”Jeg vil gerne understrege, at vi stadig er den samme kølegrossist, som kunderne kender og stoler på. Den gode service og kvalitet ændrer vi ikke på – men vi har udvidet sortimentet, så vi kan hjælpe endnu flere kunder med hele spektret af køleteknik og det omkring,” siger Nichlas. Stærkt team og udvidet sortiment Den første tid er gået med at understøtte det dedikeret salgsteam, der giver kunderne hurtig, kompetent og personlig hjælp. ”Vi har et stærkt internt salgsteam, som er klar til at rådgive og finde præcis de produkter, der løser kundernes opgaver på en professionel og effektiv måde. Samtidig kan vi tilbyde et bredere sortiment end tidligere – faktisk kan vi alt det samme, som man kender fra Ahlsell Ref, men med endnu flere produkter at vælge imellem,” siger han. Et blik fremad Ambitionen for de kommende måneder er klar: Ahlsell Køleteknik skal være branchens foretrukne samarbejdspartner, når det gælder både produkter, rådgivning og tilgængelighed. ”Vi er her for at gøre hverdagen lettere – og vi er kun lige begyndt,” slutter Nichlas.
Nichlas’ første 6 måneder: Samme Ahlsell – men med mere at tilbyde
Nichlas’ første 6 måneder: Samme Ahlsell – men med mere at tilbyde