OBS: Det er pt. ikke muligt at oprette nye leveringsadresser i webshoppen. Tag fat i din sælger for hjælp.

Få styr på dit lager med EasySupply

Ønsker du at skære ned på dit vareforbrug og få mere styr på indkøb af varer til dit lager? Med EasySupply løber du aldrig tør for varer, sparer tid på bestillinger og reducerer spild og mandetimer.

Få styr på dit lager med EasySupply

Få en nemmere og mere effektiv hverdag

Med Ahlsells kanban baserede lagerstyringsløsning EasySupply, bliver det nemt for dig at overskue lageret. Samtidig sikrer du, at I ikke løber tør for varer og altid har de rette produkter på lager. Med EasySupply opnår du systematiseret og automatiseret bestilling af dine forbrugsvarer der med garanti vil lette din hverdag og spare dig for både tid og penge.

Easysupply video cases

Skræddersyet til dine behov

Løsningen kan med lethed implementeres præcis der hvor du har behov for at få systematiseret og reduceret den tid du bruger på ordrehåndtering, varehåndtering, bestilling og fakturering. Det kan være på lageret, i værkstedet, i servicebilen, i en container på byggepladsen eller hvor det ellers er hensigtsmæssigt at etablere et lager for varerne. Det er helt op til dig.

Se videoer og kundecases her

Lagerstyringskonceptet EasySupply er naturligvis fuldt integreret i Ahlsells webbutik og logistik. Det betyder blandt andet, at du får adgang til et detaljeret dashboard med oversigt over forbruget, hvilket I som virksomhed har mulighed for at inddrage i jeres strategiske overvejelser.

EasySupply kan med fordel kombineres med en af vores øvrige supply chain løsninger såsom vores StockMaster automater.

 

Easysupply

Hvordan fungerer det?

EasySupply består af et to-kassesystem med delvist automatiseret bestilling af forbrugsvarer – også kaldet C-varer. Du kender dem måske under andre termer, men uanset begrebet, så dækker det over alt fra boltevarer, befæstelse og fittings til handsker, værktøj og kemikalier – kort sagt alle de varer, der understøtter kernedriften i jeres virksomhed.


Når en kasse med forbrugsvarer er tom, tager medarbejderen blot det kort, der ligger i bunden af kassen og lægger det over i postkassen på siden af reolen, går tilbage til hylden og flytter den fyldte kasse, der står bagved, frem, så den er klar til brug. Vores merchandisere sørger for resten, og I er sikre på altid at have de rette forbrugsvarer på lager.

Hør mere om hvad vi kan gøre for dig
Du er meget velkommen til at kontakte vores konceptspecialister og høre mere om vores lagerstyringsløsninger:

E-mail: scm.konceptsupport@ahlsell.dk
Tlf. 9620 4530

Fordele ved EasySupply

-Systematiseret bestilling af forbrugsvarer

-Altid de rigtige varer til rådighed lige ved hånden
-Vi fylder varer op for dig
-Øget kontrol og kontinuerlig tilpasning af bestillingsmængder
-Spar tid på processer som ordrehåndtering, varehåndtering, bestilling og fakturering

Vil du vide mere?
Download EasySupply brochuren her