Få en nemmere og mere effektiv hverdag
Med Ahlsells kanban baserede lagerstyringsløsning EasySupply, bliver det nemt for dig at overskue lageret. Samtidig sikrer du, at I ikke løber tør for varer og altid har de rette produkter på lager. Med EasySupply opnår du systematiseret og automatiseret bestilling af dine forbrugsvarer der med garanti vil lette din hverdag og spare dig for både tid og penge.
Skræddersyet til dine behov
Løsningen kan med lethed implementeres præcis der hvor du har behov for at få systematiseret og reduceret den tid du bruger på ordrehåndtering, varehåndtering, bestilling og fakturering. Det kan være på lageret, i værkstedet, i servicebilen, i en container på byggepladsen eller hvor det ellers er hensigtsmæssigt at etablere et lager for varerne. Det er helt op til dig.
Hvordan fungerer det?
EasySupply består af et to-kassesystem med delvist automatiseret bestilling af forbrugsvarer – også kaldet C-varer. Du kender dem måske under andre termer, men uanset begrebet, så dækker det over alt fra boltevarer, befæstelse og fittings til handsker, værktøj og kemikalier – kort sagt alle de varer, der understøtter kernedriften i jeres virksomhed.
Fordele ved EasySupply
-Systematiseret bestilling af forbrugsvarer