Så let som et tryk på en knap
Digitalisér og optimér jeres lager med EasySupply SmartButton
EasySupply er jeres smarte lager med forbrugsvarer. Vi sætter varetilgængelighed først og giver jer nem genbestilling og minimal administration. Læs mere om principperne bag EasySupply her.
Med EasySupply får I:
- Fuld varetilgængelighed
- Reduceret tidsforbrug på indkøb, håndtering og administration
- Fleksibel genbestilling og hurtig levering
- Skalérbar løsning tilpasset jeres behov
- Løbende dataindsamling til lageroptimering
- Informativt display med produktinformationer, genbestillingsmængde og dato
- Spar tid på administrative opgaver og indkøb af c-varer
Easysupply smartbutton
Hvordan ændrer jeg i genbestillingsmængden?
Hvilke faciliteter kræver det for at oprette et EasySupply lager?
Hvor og hvornår bliver varerne leveret, efter der er fortaget genbestilling?
Hvem kan foretage en genbestilling?
Leverer i systemintegration til digital overførsel af dokumenter?
Hvad gør jeg, hvis et produkt udgår fra sortimentet?
Har du brug for hjælp?
Kontakt support
96204530
scm.konceptsupport@ahlsell.dk